Sunday, June 7, 2009

[Blab] Kursus Pertolongan Cemas Asas









Selama 3 hari 2 malam kursus ini berlangsung. Kursus ni diadakan di KM Chalet, Kuala Linggi, Melaka. Dari maktab around 2 hours gak nk sampai sana. Kami semua bertolak ke sana dengan menggunakan 2 buah bas except for Husna and me. Nak buat macam mana, Dr. Annisa dah ajak. Ingatkan nak naik bas skali dengan Mek Leng, Nadia dengan Rabi. Huhu... Menarik gak naik dengan Dr. Sekali sekala... Sesampainya kami kat sana, kena berkumpul dulu baru boleh masuk bilik. Bilik kami ditentukan dengan cara "siapa cepat dia dapat". I got Putra 5 while both Syazlin and Nadia got Putri Ain 7 (if I'm not mistaken). Although this place is not as 5 star hotel, but I satisfied with the facilities and the cleanliness. The room is comfortable enough for me. My roommates are Syaza and Rabi. What I like the most is it's located near the beach. Though, we are only allowed to go in the water on the last day because we didn't have licensed swimmer. Anyway, sepanjang 3 days 2 nights, we've created wonderful memories together. Plus, we gain new knowledge that we never knew before. Thanks to Tn. Haji Shapie and En. Ramli Abu for your lectures.

[Love you guys - Rabi, Nadia, Syazlin, Syaza, Husna, Laila, Tiqash and Tikah. Can't wait to see you guys at IIUM!!!]






1 comment:

  1. Kau bilang kau sayang sama aku..tp teganya kau meninggalkan aku dalam bas tu..tp x pe..As we let go something we will gain another thing..And on that day, I gained Syaza's voice( cuz she was trying to entertain herself n others in the bus)..You should really hear her IMPRESSIVE performance..~ (jgn marah Syaza..Aku sayang ke mung sbenanye)

    ReplyDelete